Wednesday, 9 January 2013

Hulurkan Tangan Ringankan Beban..

Assalammualaikum..

Aku copy dan paste ni dari facebook..bila tengok gambar ni rasa sayu sangat hati..Alhamdulillah ayah aku masih diberi kesihatan yang baik oleh Allah S.W.T. tetapi ada insan di luar sana yang kurang bernasib baik..Tuhan duga dia dengan cara begini..

Aku memang rasa terpanggil untuk membantu dan nak berkongsi kalau ada yang membaca blog aku ni turut sama nak membantu..tak rugi pun kita nak hulur kan bantuan dekat orang..ajaib nya sedekah lebih banyak kita memberi lebih banyak kita dapat..lagi pun mungkin hari ni individu ni memerlukan bantuan..esok lusa mungkin kita pulak..banyak atau sikit itu bukan lah isu utama..
Kenalkah anda dengan lelaki ini?biar saya memperkenalkan untuk anda.nama lelaki kesayangan saya ini HISHAMMUDDIN BIN HUSSIN berumur 45 tahun.Berasal dari felda bersia gerik perak.Satu satunya lelaki yg menjaga keluarga saya dari saya kecil sehingga saya berjaya.Sekarang beliau sedang menerima rawatan di hospital speacilist KPJ ipoh perak kerana mengidap kanser hati tahap 4.Saya selaku anak pertama keluarga dengan rasa hina dan rendah diri memohon kepada pengguna facebook tidak kira bangsa dan agama untuk sama2 mendoakan ayah saya supaya segera pulih kerana saya dan keluarga serta adik beradik amat merindui snyuman,tawa,jenaka abah. Jika ada sesiapa yg ingin menyalurkan sumbangan amatlah dihargai kerna kos rawatan yang cukup tinggi dan hanya tuhan saja yang dpt membalas jasa dan budi tuan dan puan. KAMI SYG ABH

.Iklas dari anakmu.


Terima kasih semua..saya x kuat x hadapi ini,,,harapkan kawan2 sekolah dtg krumah untuk tolong hepykan ayah...bnyk lagi hjat ayah yang x sampai...btw sesiapa yang sudi salurkan bantuan 154101190394 maybank.
 Aku tak kenal pun individu ni.tapi harap dapat membantu dia..Semoga ayah dia cepat sembuh dan dengan sumbangan dari kita dapat ringankan beban mereka..Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...