Friday, 25 January 2013

Exam Mode..

Assalammualaikum..

Hari ni dah 25hb..
Tinggal beberapa hari je lagi nak final..huhu..
Tapi tak start study lagi pun..huhu..
Even carry mark untuk 1 paper pun aku tak tau lagi..ish ish ish..

Sekarang ni aku memang tengah cari mood nak study..
Tinggal dekat rumah seorang diri je sekarang..
Yang lain semua balik kampung..
Best jugak tinggal sorang ni..
 Sebab tak la semak sangat..
So far Alhamdulillah tak de masalah..
Dah dua malam aku tinggal sorang..
 Rasanya ni lah 1st time aku tinggal sorang-sorang dekat rumah..
Kalau waktu malam pun aku ok je..

Macam malam 1st tu aku tidur lambat jugak..
Malam tadi keluar dengan budak-budak ni lepak-lepak..
Balik rumah online sambil baring-baring tetiba aku terlelap..
Tersedar dah pukul 8 lebih dah terang pun..
Dengan laptop tak tutup..lampu bilik pun tak tutup..
 Penat sangat ke..haha..

Minggu depan pun dieorang ada plan nak pegi picnic ke camping satu hari..
Tengok la plan tu berjaya ke tak..hehe..
Masing-masing kalau plan beria tapi kadang-kadang ke laut je..haha..
 Tapi hari tu dieorang ada memang hamper besar..
Plan nak bawak pegi sekali nanti sebagai bekal..hehe..

Dua hari ni aku memang pnline dengan tidur je..
Ni pun dah tak baring atas katil..
Tapi masih online, sambil tengok movie..
Padahal movie ni dah berapa kali aku tengok..huhu..
Nampak sangat malas betul nak study kan..huhu..

Aku ada 8 paper untuk final ni..
Harap nya carry mark setiap paper ok..
Dan aku boleh jawap semua paper dengan baik..
Dapat result yang sangat cemerlang untuk Sem ni..
 Semangat lebih sila lah berusaha ye..
Kejayaan tak datang bergolek tanpa usaha dan doa..

Memang plan tak nak balik tu sebab kalau balik rumah nanti tak study..
Mesti tidur, tengok tv, makan, kalau en.bf atau yang lain ada confirm pegi jalan-jalan nya..
Bila dah balik sini pun amik masa yang lama untuk dapat mood nak study..
Lagi pun segala keperluan nak study aku ada dekat sini..
Kalau balik nanti tengah study tetiba tak cukup bahan dengan nota mula la malas nak study..
Tumpuan terganggu la..
Sabar je lah sikit..
Tinggal seminggu nak study week lepas tu seminggu exam..
Lepas tu bole cuti dua minggu dengan gembiranya..hehe..
Dah ada macam-macam plan jugak nak buat masa cuti nanti..:))
Setakat ni pun aku ok je duduk sorang..
Alhamdulillah makan pun cukup je..
Walaupun berat aku makin berkurangan..
Sekarang ni tak tau la berapa berat..
Last timbang hari tu turun 2-3kg..
Kalau boleh nak turun kan lagi..:))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...