Friday, 7 December 2012

Makan..Makan dan Makan lagi..

Assalammualaikum..

Banyak betul la makan balik cuti ni..
Lebih-lebih lagi sebab duduk dekat rumah..
Kalau keluar pun jumpa kawan-kawan pegi tempat makan jugak..
Pegi rumah P.Long pun M.Long tu dah la teror sangat memasak..
Bila aku datang masak masak lemak cili padi ayam campur nenas..
Haruslah banyak makan tengah hari tu..
Malam pulak makan ramai-ramai lagi lah bertambah-tambah sedap rasanya..huhu..

Cuti ni memang nak makan banyak-banyak sebab bila dah balik nanti tak dapat makan banyak-banyak dan sedap-sedap macam ni..huhu..

Esok dah nak balik..huhu..
Hari ni adik bongsu siap beli kek kata aku yang nak makan lagi..huhu..
 Aku punya lah dari minggu lepas mengidam nak makan kek..
Nak makan kek ais krim..
Tapi bila order kek yang aku nak tak da..
Malas order yang lain takut aku tak suka tak habis pulak nanti..
Kek dah la mahal kan..

Sebelum keluar beli barang tadi adik siap tanya aku ada nak kirim beli apa-apa ke tak..
Punya lah caring kan..hehe..
Walaupun beli bukan pakai duit die tapi keprihatinan die tu sweet sangat..hehe..

 Blueberry Cheese cake..
Punya lah sebab tak de yang jual slice..
Kalau slice ada kek coklat je..
Dia sanggup beli sebiji kek ni sebab aku nak makan die cakap..huhu..

Alhamdulillah murah sangat rezeki..
Semoga Tuhan lebih murahkan rezeki aku, keluarga, kawan-kawan baik dan insan-insan yang tak pernah putus asa menyokong dan membantu aku..
Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...