Thursday, 15 November 2012

Perihal Kenduri..

Assalammualaikum..

Insyaallah bulan depan kenduri kawen sepupu aku..tarikh yang di pilih ialah pada 25 Disember..sama hari dengan hari lahir ayah aku dan tarikh kawen mak dan ayah kepada bakal pengantin a.k.a M.Bong aku..sepupu aku ni lelaki dan sebaya dengan aku..ni jugak menantu pertama m.cik aku ni..kakak die tak kawen lagi..

Aku rasa dalam family aku ni yang perempuan nya memang lambat sikit kawen..yang lelaki nya pulak selalu kawen awal..jodoh masing-masing kan..tapi sape nak kawen dulu kita orang memang tak de masalah pun..tak de nye nak ikut turn ke apa..

M.cik aku ni dah belikan kain pasang sedondon untuk di pakai masa kenduri nanti..semua yang perempuan termasuklah wan, mak, dan adik beradik aku dapat..makcik-makcik aku yang lain dan jugak sepupu sepapat..

Ni lah kain nya..kemungkinan warna tema nya ialah warna purple..aku pun tak pasti..haha..jadi ni lah pakaian rasmi keluarga pihak lelaki nanti..aku ni pun tak tau lah dapat balik ke tak kenduri nanti..kalau dapat balik pegi la kenduri nanti kot..kalau tak balik tak de rezeki la..dah bercadang nak ajak BFF pegi kenduri tu nanti..haha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...