Tuesday, 16 October 2012

Welcome back..

Assalammualaikum..rasa nya dah lama tak menulis dekat blog ni..ada beberapa kisah yang nak di kongsi cuma masih belum berkesempatan..bukan tak de online..tapi online kejap-kejap je..check email dengan fesbuk je lah biasanya..maklumlah tak de internet..pegi CC pun kejap-kejap je..lagi pun masa cuti ni banyak jugak la aktiviti dekat rumah..ada je lah kerja nya..kalau tak pun ke sana sini pegi beli barang..pegi rumah saudara mara ke..tak pun saudara mara datang kerumah..hihi..jadi duk bersembang la mengeratkan lagi silaturrahim..hihi..

Bagus jugak tak de internet ni..kalau tak memanjang terperap dalam bilik menghadap laptop..kurang berinteraksi..even dengan orang dalam rumah..jadi disebabkan tak de internet rajin la kuar pegi shopping barang-barang dengan mak, menonton tv dengan yang lain, hantar mak pegi hospital, hantar kucing pegi vet lah..kucing dekat rumah tu punggung dei berdarah..siap darah pekat berketul-ketul lagi.kesian pulak...takut ada pendarahan dalaman ke kan..rupenye sembelit..kucing dekat rumah aku ni banyak betul makan..makan makanan kering lepas tu mungkin kurang minum air..tu yang jadi macam tu..

Sem baru dah bermula..esok kene register subject..ada masalah sebenarnya dengan registration aku ni..huhu..aku rasa pengurusan memang kurang cekap..lepas tu tak boleh ditegur..keras kepala nak ikut cara die je..macam mana la nak improve kalau macam tu..sabar je lah..huhu..Result sem lepas macam mana?..hehe..aku dah tau unofficial result aku..tapi tak tengok depan mata sendiri aku malas la nak percaya bulat-bulat dan war-war kan..hehe..Insyaallah kalau rajin aku share..hehe..

Esok pun nak pegi buat card ATM bank CIMB..aktifkan balik akaun CIMB sebab senang nak berurusan dengan en.bf..lepas tu nak beli broadband..Insyaallah lepas ni boleh rajin update sikit..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...