Wednesday, 15 August 2012

Selamat Hari Raya 2012

Dah lama aku tak menulis..sekarang ni aku dah ada dekat KL..balik ke sini hari Isnin hari tu..sebelum balik hari tu sempat jalan-jalan kejap dekat cherating..esok en.bf nak ke Terengganu..kene pegi Paka ada site visit die cakap..terkejut lak mula-mula dengar nak kene pegi sana..dah nak raya kot..tapi die kata pegi balik hari..

nanti aku buat entry pasal cuti-cuti tu ye..mana tau bole jadikan panduan untuk korang yang nak pegi bercuti..aku memang suka berjalan ni..macam en.bf kata..die suka berjalan gak..tapi die kata aku laki suka berjalan..memang betul..hehe..

Malam ni nak balik kampung dengan BFF ak..dengan family abang dia..tengah tunggu die jemput ni..mula-mula kata lepas buka..lepas tu 9.30 lepas tu pukul 10 pulak..sabar je lah kawan baik aku ni..nasib baik lah dekat je..die dekat Bukit Antarabangsa aku dekat Keramat..tadi die ada buka puasa anjuran company die..

Sepanjang bulan puasa tahun ni ak belum berkesempatan nak berbuka puasa dengan keluarga lagi..Insyaallah esok..minggu lepas sibuk exam..

Tak sabar nak balik kampung..cuti 13 hari..jumpa family..jumpa keluarga..Aku harap Ramadhan kali ni rezeki kami lebih murah..dan en.bf dapat kerja baru..sibuk cari kerja baru sebab company sekarang problem..semoga dia dapat dekat company lain yang jauh lebih baik..Insyaallah..berharap sangat..:))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...