Sunday, 22 July 2012

I miss my boo damn much..

Isnin pagi 16hb Julai en.bf ke Labuan..Mula-mula dia bagi tau pegi hari ahad..tapi tak jadi..pegi flight 1st hari Isnin pagi..tengah hari dia sampai sana..Isnin pagi tu jugak la aku tak boleh nak guna internet..nak settle kan part ni punya masalah..tapi en.bf sempat settle kan..balik bilik petang tu dah boleh guna..Alhamdulillah..

Malam tu ak siap kan drawing dan dia nak tido awal..esok nak bangun pagi..dalam pukul 4 pagi ke 4 lbh die sms ak dah nak naik laut..Ikut plan, sebelum dia naik tu dia bagi tau die mungkin akan balik hari Sabtu..semalam la makna nya..tapi tak balik lagi..huhu..

Sekarang duk layan lagu Dadali - Disaat aku mencintaimu..rindu dia sangat..huhu..tadi lepas balik aku charge henfon..so aku off je henfon..bila bangun on kan henfon tengok-tengok ada 3 miscalled..nombor Labuan..mungkin en.bf call..alahai rindu nya..dah la tak dapat cakap dengan die..bila call balik tak berangkat..huhu..bila nak balik ni..huhu..

Kenapa aku selalu perlukan dia?..1st love aku dan Insyaallah sampai bila-bila..semoga jodoh aku dengan dia..

Kenapa aku selalu perlukan dia?

  1. Sahabat terbaik aku..susah senang sama-sama..bab ni memang tak boleh nak dipertikaikan lagi lah..kami kenal dari Tingkatan 1..mula berpisah masa tingkatan empat..kisah di matrik, U dan sekarang di alam pekerjaan.
  2. Sahabat untuk aku berkongsi masalah..mintak pendapat..dalam apa hal sekali pun..kehidupan harian mahupun karier..Terutama pasal karier..memang selalu la refer dekat dia..
Sekarang tengah rindu sangat sebab;

  1. Tak boleh nak beli tiket nak balik raya..kene tanya die dulu tarikh dan medium yang sesuai..hehe..
  2. Nak tanya pasal fluid mechanic.. discuss dengan dia dulu..nanti baru ak senang nak discuss dengan senior tu..at least aku dah ada gambaran dan reference..en.bf bole guide aku..kalau ada ilmu atau info lebih masa aku discuss bole share dengan en.bf jugak..
  3. Nak discuss pasal PDMS-AVEVA dengan en.bf..aku dah cari info dekat internet..jadi tinggal nak discuss dengan dia..
Harap dia sihat selalu dekat sana..dapat bekerja dengan baik..Semoga jodoh aku dengan dia..Memang lah lagi lama pergi income lagi banyak..Harap en.bf  berada dalam keadaan yang baik dan cepat-cepat lah balik ye..I miss u every single second and I want u always by my side..:))



p/s - maaf kalau ada yang tak suka pasal post ni..citer pasal bf kan..kalau tak suka tak payah lah baca post ni..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...