Tuesday, 31 July 2012

11th Ramaadhan 2012

Hari ni pun tak de cerita menarik..Tapi hari ni berbuka diluar..sebab roomate yang lain tak de..ada berbuka ramai-ramai dekat luar..Jadi decide dengan Zila nak buka dekat luar jugak la..

Menu untuk hari ni..

Honey Lemon

Seafood Fried Rice

Menu berbuka pasangan berbuka plak..hehe..

Apple Juice

 Chicken Chop

Ada menu tambahan fries..order lepas makan..Lepas makan pegi pasaraya kejap..Zila nak beli Ayamas hot & crispy..sambil tu aku beli la snek feveret aku..hehe..suka makan benda ni kalau rasa nak kunyah sesuatu..haruslah bukan makanan berat..

Pek besar..dalam dua ringgit lebih je..hari tu beli pek besar yang dalam die ada pek kecik-kecik tu..tak berbaloi lansung..baik beli pek yang ni..lagi besar dan banyak..lagi puas makan..

Sebelum balik sempat timbang berat badan..sebab rasa dah kurus sikit..hehe..walaupun tak skipping bulan puasa ni..hasil nya berat turun 3kg lebih..happy giler..terus bersemangat nak turunkan lagi berat 3-4kg lagi..:))

2 comments:

  1. wah..
    bestnya dapat turun berat badan...
    teruskan usaha, kak!!=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah..
      nk trun kn lg berat ni..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...