Monday, 30 July 2012

10th Ramadhan 2012

Hari ni hari ke sepuluh puasa..dalam pukul empat lebih tadi pergi bazar..hari ni kenapa lah rasa penat sangat..kepala pening..rasa dahaga sangat..kadang-kadang rasa nak muntah..sementara tunggu Zila nak pergi bazar tadi buat kerja kejap..tapi boleh fokus kejap je..lepas tu rasa semacam..semalam tak bangun sahur..tidur lambat tengok cerita Vanilla Coklat..lepas tu sebelum tidur dalam pukul empat lebih dah minum air dah..

Balik dari bazar tadi letak barang atas meja..solat Asar jap..lepas tu panjat katil..baring-baring jap..rasa tak larat sangat..Zila dengan Nadia sempat pulak tidur..Ish3..Lagi lima minit baru bangun..kejutkan dieorang..baru nak tuang air..bila dapat air rasa lega sikit..tapi kepala masih lagi sakit..tadi pegi dapur rasa bergoyang..huhu..

Hari ni buka puasa nasi..beli lauk ikan keli sambal dengan sup sayur dekat bazar tadi..lepas tu beli roti jala..tak makan lagi pun..kejap lagi makan tuk second round..beli air bandung cincau..dari haritu teringin nak minum air bandung cincau..tapi air yang beli tadi cincau dia sikit je..huhu..

Zila pulak beli macam-macam..tapi ada satu yang menarik..first time aku jumpa tapi tak makan lagi..jap lagi baru nak makan..

Puding buih..

Luas perjalanan luas pengalaman jugak kan..antara benda baru yang aku belajar dekat tempat baru..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...