Monday, 4 June 2012

Oh no..stay away from me..

Sebelum ni ada post pasal makanan..aku tak delah memilih sangat kalau makan..cuma kalau unsur di bawah ni memang tak berapa la..

1) Bawang

Memang tak reti makan bawang..huhu..kalau dalam sambal memang ketepikan la bawang-bawang yang ada..kalau ada dalam kueh gigih keluarkan bawang nye dulu..dah tak de lagi baru aku makan..aku cuma akan bawang yang betul-betul di blend hancur..tapi kalau masak aku tetap letak bawang la..:))

2) Ais


Sejak habis sekolah memang aku tak minum minuman yang ada ais lagi..memang selalu order air suam atau biasa je..kalau orang kedai tu tersalah hantar memang aku bole minum sikit je..atau cepat-cepat buang atau bagi orang lain ais dalam cawan aku..dah kurang sejuk baru bole minum..tak boleh terima da minuman yang ad ais..tapi aku suka makan ais krim..mungkin sebab ais krim banyak susu..kalau minum ABC pulak aku minum slow-slow je..tak tahan la sejuk-sejuk ni..hehe..

3) Air berkarbonat

 Ni pun aku tak berapa boleh minum da..lagi-lagi coke..kalau dapat soft drink biasa nya memang lambat la air aku habis..tapi selalunya aku mintak tukar ice lemon tea atau twister..tapi minumam yang aku paling suka juice dan minuman bersusu..:))

4) Buah anggur


Ni pun aku tak berapa..kalau makan pun sebiji dua je..walaupun orang kata rugi kalau tak suka sebab buah mahal tapi asam anggur aku suka..hehe..

Kalau makanan yang aku suke pulak..baaaaaaaaaanyak..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...