Tuesday, 26 June 2012

Makan Malam saya..

Sebenarnya tak tau nak tulis pasal apa..kalau cerita pasal benda yang serius mesti banyak yang akan ditulis..tapi selalunya tanpa sedar menulis dengan panjang..hehe..

Malam ni tetiba rasa nak makan meggi..maka masuk dapur bukak kabinet tengok betul-betul tinggal sepeket je lagi meggi..terus jerang air dalam kuali..nampak bawang lebih mak tak guna atas meja potong-potong masuk kan dalam kuali..masuk kan cili api dan telur..bukan peti sejuk amik dan potong-potong kobis dan tomato..finally masukkan maggi..tara..

nampak sedap kan..hihi..separuh lagi tomato yang tak di masukka makan mentah je..

maggi di makan bersama minuman feveret..susu rendah lemak Dutch Lady..:))

Beria bagi tau bahan-bahan macam lah orang lain tak tau masak maggi kan..hahaha..sekarang tengah makan cekodok pisang..makan je lah kan..tak pelah..sementara boleh makan ni makan lah..nanti dah duduk jauh makan dekat kedai je lah hari-hari..huhu..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...