Wednesday, 27 June 2012

Keliru

Aku memang ada buat perniagaan kecil-kecilan..sebab rasa berminat juga berniaga..cuma sebab kerja tetap kadang-kadang agak membataskan sedikit masa dan komitmen aku..Perniagaan ni pun kecil-kecilan je..perlukan masa juga untuk jumpa dengan supplier..ambil barang..

Salah satu nya ialah produk kristal yang di tempah khas mengikut kehendak pelanggan..boleh pilih design dan warna mengikut kehendak pelanggan sebab produk ni di buat sendiri menggunakan tangan..

Dah dua kali order sejak tahun lepas..hari tu jumpa dengan k.mie dia bagi tau ada orang nak order lagi..sambutan agak menggalakkan walaupun agak perlahan..tapi ada je orang nak order..setakat ni pun pelanggan puas hati dengan produk ni..harga dan kualiti agak berpatutan..

Ni lah contoh barang-barang yang ditempah oleh pelanggan..


Ni beberapa contoh barang-barang kristal yang ditempah..banyak lagi gambar..cuma bila ada orang nak order lagi ni tak tau aku boleh manage atau tidak..sebab jauh dah lepas ni..selalunya bila barang sampai aku check condition barang dulu ok ke tak..kalau ada yang longgar sikit ke aku akan betulkan sikit-sikit..rapat kan..maklumlah buat pakai tangai..mungkin ada yang terlepas pandang..ambil gambar untuk reference lagi..Selain barang-barng ni ada jugak barang lain yang dijual..kalau ni yang baik untuk aku semoga Tuhan permudahkan urusan aku..Amin..Harap sangat dapat buat dua-dua seklai..dua-dua aku minat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...