Thursday, 14 June 2012

Hurmmm...

Pagi ni bangun-bangun je turun bawah minum air..lepas tu exercise dengan basikal dalam 50 minit..lepas exercise sarapan lempeng kelapa dan santan durian..makan dua keping roti dengan santan durian..naik atas ingat nak mandi..tapi bukak laptop dulu..bukak fesbuk, email, twitter, ngan blog..

Dah tu teringat contest ada masuk semalam..pasal The Sterling Hotel dekat Melaka..ingat nak buat entri pasal Melaka..rindu betul nak pegi Melaka..baru taip sikit tetiba rasa nak buat entri pasal Avillion Admiral Cove Port Dickson..Baru pegi last month tak silap..dan ada banyak gambar dekat Avillion Admiral Cove..

Tapi entri tu pun tak habis taip lagi..save as draft je..citer mana yang best ye..hurm..

2 comments:

  1. OK..
    ada jugak orang yang berminat nak baca..hehe..
    nanti nak pg jalan2 dkt sabah lah..
    msti syok kn..
    hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...