Thursday, 14 June 2012

Happy

Malam ni memang banyak berita gembira dari kawan-kawan semenjak dua menjak ni..bila dengar berita gembira ni aku pun turut tumpang gembira dan bahagia..Lebih membahagiakan sebab berita ni dari kawan-kawan yang bermakna dalam hidup aku..kawan-kawan yang ada di saat aku memerlukan sokongan..

1) Company en.bf dapat projek baru..boleh belajar lebih banyak lepas ni..kontrak dua tahun..selalu lah die berulang-alik ke Sabah nanti tak silap..sedih gak sebab selalu jauh-jauh nanti..huhu..

2) Kontrak Sen di sambung lagi enam bulan..walaupun environment keje tak berapa best tapi pada aku berbaloi untuk masa depan kerjaya dia..banyak yang die boleh belajar..management and technical pada masa yang sama..berbaloi pada aku..walaupun rumah sewa dan ada masalah lain dekat ofis..kerja memang mencabar..tapi aku tau dia mampu harungi..sekarang tengah cari rumah sewa baru..

3) Malam ni chat dengan Hendry dekat fesbuk..minggu depan dia start keje da..Alhamdulillah lepas cuti dekat 5 bulan..terima kasih jugak sebab banyak bagi semangat, sokongan dan dorongan dekat aku..sangat tak berkira..semoga lebih murah rezeki lepas ni..nak beli motor baru..motor ko motor aku gak kan..hehe..die ni yang ajar aku bawak superbike..lenjan motor dia la..hehe..dari tak pernah bawak motor ad clutch terus bawak superbike..terbaik la..hehe..orang nya pun humble je..

4) My future senior pun dah dapat kerja..baru grad hari tu..

Weekend ni nak lepak-lepak dengan Sen..lepas ni takut susah nak jumpa..kepada kwan-kawan dekat atas semoga lebih murah rezeki..kerjaya lebih mantap dan dipermudahkan semua urusan..

Motor yang aku pernah bawak dan bakal dijual..owner nak beli motor baru..hehe..bole try motor baru lepas ni..:))




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...