Sunday, 10 June 2012

Caroline Juara Mentor 6

Tahniah Caroline dan Ella untuk jadi juara Mentor 6..rasanya dieorang berdua memang layak untuk menang..dua-dua sangat humble..

Diharap lepas ni kerjaya Caroline terus bersinar..jangan lah jadi macam juara yang lepas menang sendu je..tak pun guna kan duit yang dapat tu dengan sebaik-baiknya macam bukak perniagaan ke..

Ella dan Caroline

Pada aku juara mentor paling berjaya ialah Black Mentor 3..Selain mempunyai suara yang bagus dan unik..nyanyi lagu apa pun sedap je dengan tak kira lagu genre apa pun..Black pun pada aku mempunyai keperibadian yang tinggi..humble dan bersederhana..ni dari apa yang aku kenal dia sebagai artis..kalau yang tersembunyi tu tak tau lah kan..Semoga lebih berjaya dan murah rezeki..amin..

Setiap kali persembahan Black aku memang suka tengok..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...