Sunday, 20 May 2012

Selamat Pengantin Baru Bubble & Lynn

Semalam sempat pegi kenduri Bubble dan Lynn dekat Cheras..Lepas kenduri En.bf dan mate kene gerak g Terengganu untuk 4-5 hari..mungkin seminggu..jadi tak dapat la lama-lama sangat dekat sana..ambil gambar pun tak banyak..ambil gambar sebelum pengantin bersanding je dekat belakang..

Seronoknya pengantin peluk-peluk ambil gambar ye..

Pagi tu dieorg nikah dekat masjid ni..petang bersanding dekat dewan..senang kan..tak banyak ambil gambar..sebuk bersembang je masing-masing..maklumlah dah lama tak jumpa..lama la sangat tak jumpa org dengan orang yang duk sembang dengan aku tu..padahal malam sebelum tu baru jumpa..>_<...dah lama pengantin bersanding baru masing-masing teringat nak ambil gambar penagntin bersanding..dah la meja yang kita orang dduk tu jauh dari pelamin..baru en.bf nak rajin amik gambar sekali tengok pengantin dah makan..sambung sembang..dekat pukul 3 salam pengantin tengah makan untuk balik..masing-masing ada arah tujuan lepas tu..

Dulu kalau ada interview dekat KL selalu tumpang rumah sewa Lynn dekat Jln Bukit Gasing..masa tu Lynn tak habis blaja lagi dkt UM..Kepada Bubble & Lynn semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..lebih murah rezeki dan cepat-cepat dapat baby..:))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...