Saturday, 12 May 2012

Selamat Hari Ibu

Aku selalu tengok iklan Hari Ibu dekat TV..tapi jarang amik port..lagi-lagi iklan yang yang ada lagu Noh Hujan nyanyi tu..jadi aku google mengenai Hari Ibu..Hari ni lah aku baru tau yang Hari Ibu ni tak de tarikh yang spesifik dan berbeza bagi setiap negara..Hari Ibu di sambut pada hari Ahad pada minggu kedua dalam bulai Mei setiap tahun..Jadi Hari Ibu bagi tahun ini ialah pada 13 Mei 2012 (esok)..So, Selamat Hari Ibu untuk mak aku, Suraya dan jugak nenek aku Rabiah..tak lupa juga untuk makcik-makcik aku dan semua yang bergelar ibu..Semoga anda menjadi ibu yang baik untuk zuriat anda dan berjaya mendidik zuriat anda menjadi insan yang baik..Insyaallah..





p/s - Semoga aku juga menjadi seorang ibu yang baik satu hari nanti jika di izinkan Allah..amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...