Saturday, 26 May 2012

Dugaan..

Petang tadi dapat surat dari pejabat MB..response dari permohonan sumbangan yang aku buat sebelum ni..dalam surat tu bagi tau yang application aku telah di semak dan didapati tidak lengkap..dan mereka mintak lengkap kan dengan kadar segera..doc yang tak lengkap tu ialah

SALINAN SURAT TAWARAN RASMI KE IPT DAN SURAT PENGESAHAN BELAJAR DARI IPT

rasa nya aku dah sertakan sekali offer letter aku..sebab tu benda yang penting..mungkin dieorang tak accept ke offerl letter tu..tak pelah aku pun dah print offer letter tu balik..cuma surat pengesahan belajar tu mungkin aku kene call tempat aku nak belajar nanti..kalau dieorang bole provide kan untuk aku..aku perlukan sangat sumbangan ni..huhu..

untuk kali ni memang aku struggle nak sambung belajar ni..fully atas diri aku sendiri..harap-harap aku berjaya..macam mana pun aku kene sungguh-sungguh cari duit dan belajar..semoga lepas belajar nanti cepat-cepat dapat keje di syarikat yang baik dengan gaji yang baik..mungkin cuti sem nanti kene keje part time..tapi pape pun kene fikir nak settle kan dulu untuk register dan fees for 1st sem..ada jugak plan nak carik duit untuk register dan fees 1st sem..dapatkan result yang baik kemudian apply MARA..MARA susah nak dapat katanya..lagi-lagi special case macam aku ni..kalau MARA boleh convert jd scholar kalau result baik..semoga semua nya di permudahkan..amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...