Monday, 28 May 2012

Buku..

Aku rasa aku memang suka membaca..tak kisah lah baca buku..majalah..komik..novel..cuma komik tu ada beberapa yang aku suka..macam komik doraemon, shin chan. tak delah sampai suka baca komik pahlawan pedang..budak getah ke..baca blog pun aku suka..

Dah setahun habis belajar ni dah lama tak bergelumang dengan buku..hehe..bergelumang lah sangat..dah kerja lagi lah..kalau carik bahan pun baca dekat internet jer..tak lama lagi kene lah bertemankan buku siang dan malam balik..hehe..sekarang pun dah start buat revision sikit-sikit sebab memang dah lama tinggal kan..banyak yang dah lupa..kene polish balik..bertekad nak perform untuk dapatkan scholar..semangat nak belajar betul-betul supaya senang nak keje nanti..dapat result yang bagus untuk dapatkan scholar..banyak belajar dari kesilapan sebelum ni..kesilapan masa blaja dulu..kesilapan masa kerja..harap-harap lepas ni kerjaya aku lebih baik..pengalaman memang banyak mengajar..amin..:))

Sekarang ni start revision dengan buku ni..hehe..kalau matematik trigo aku suka..kalau yang statistik tu memang lemah ler..ala yang kebarangkalian, statistik..harap-harap tak de nanti..banyak yang aku kene study balik..buat latihan..buku ni pun buku Jo..buku-buku aku entah kemana..kecuali buku masa degree dulu..ada dekat rumah s'ban..:))

Add math for SPM..SPM yang dah lama aku tinggalkan

Ada satu buku ni bermakna gak dalam hidup aku..hadiah dari sen masa dia dapat gaji 1st keje dengan aku dulu..banyak kenangan dengan sen..duduk satu bilik..keje satu ofis..tu tak termasuk kenangan peristiwa buruk sama-sama lagi sampai amir ngn en.bf kene datang selamatkan..hehe..

time kasih banyak sen..:))


Semoga aku lebih tabah dan cekal menjalani hidup ini..dan semoga dipermudahkan segala urusan..diberi petunjuk oleh Allah dalam membuat setiap keputusan dalam membuat pilihan dalam hidup..apa yang baik untuk aku tak semestinya baik untuk orang lain..begitu juga sebaliknya..

Petang tadi aku ada aktiviti petang yang menarik..kalau dah ada gambar nanti boleh citer ye..gambar takde dekat aku..ayah hendry cakap kalau dapat udang besar nanti die suruh hendry call ak..yummy..



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...